ماربل شیت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 55
:: باردید دیروز : 51
:: بازدید هفته : 498
:: بازدید ماه : 1946
:: بازدید سال : 18633
:: بازدید کلی : 92331

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

ماربل شیت
دو شنبه 30 خرداد 1401 ساعت 10:22 | بازدید : 88859 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ورق ماربل شیت 3 میلی متری
لطفا توضیحات زیر را بخوانید:

لطفا کد سنگ ماربل شیت مورد نظر خود را به کارشناسان فروش اطلاع دهید.

سنگ مصنوعی (ورق مرمر) به صورت یک تکه و کاشی 60 0 60 موجود می باشد 2.5 میلی متر تمامی طرح های کاتالوگ با ابعاد ذکر شده موجود می باشد.

قیمت ذکر شده قیمت دال مرمر 3 عدد می باشد. برای مشاهده انواع سنگ مصنوعی (سقف کاذب) کلیک کنید.

طرح مرمرها بسیار متنوع است و تنها چند نمونه در سایت قرار داده شده است. برای دریافت کاتالوگ سنگ ها در واتساپ پیام دهید و یا تیکت ارسال کنید.

 

    

 

ورق ماربل شیت چیست؟
ورق های ماربل شیت یکی از پرکاربردترین مصالح امروزی است که به عنوان سنگ مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. مرمر در لاتین به معنای سنگ مرمر است و ورق های مرمر در واقع ورق های پی وی سی با طرح سنگ هستند که به سنگ مصنوعی معروف هستند.

ورق های مرمر از 30 درصد پودر سنگ و 60 درصد پی وی سی تشکیل شده است. ضخامت هر ورق مرمر 2.6، 3.5، 3.75 میلی متر و ابعاد آن 1/22 × 2.80 می باشد. طرح ها و رنگ های متنوعی دارد و دلیل محبوبیت این ماده بدون درز و یک تکه بودن آن است.

 

خواص ورق ماربل شیت:
مقاوم در برابر رطوبت و آب.

مقاوم در برابر حرارت و آتش

قابل شستشو با مواد شوینده

نصب راحت و آسان

از نظر سلامتی آنتی باکتریال هستند.

ورق های ماربل شیت وزن سبکی دارند و ضخامت کم آنها باعث عبور نور می شود که به آن نور پس زمینه ورق ماربل شیت می گویند. این ورق ها با روکش رزینی خاصی پوشانده شده اند که این ورق های مرمری را ضد رطوبت می کند (تولید کننده ماربل شیت).دیوارپوش مرمر شیت کاملا آنتی باکتریال بوده و دارای مجوز بهداشتی می باشد لذا در بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین ضد ضربه بوده و گزینه مناسبی برای محیط های شلوغ مانند لابی بیمارستان و راهروها می باشد.(آذران پلاستیک)

دیوارپوش های مرمر شیت به دلیل خاصیت ضد رطوبت قابل استفاده در حمام، سونا و سونا هستند.

روش نصب:
نحوه نصب این ورق ها به این صورت است که ابتدا باید سطح دیوار صاف شود و ورق ها به اندازه برش داده شوند و سپس پشت ورق را با سوسیس چسبانده و روی دیوار قرار دهند.(قیمت ماربل شیت)

به دیوارپوش چه می گویند؟
خب گروه ایران کبر تصمیم گرفته است تا شما را به طور کامل با دیوارپوش آشنا کند تا شما کاربران عزیز با دقت و حوصله بهترین و مناسب ترین متریال خانه را با ویژگی هایی که دارد انتخاب کنید; پس به ما بپیوندید(آذران پلاستیک)

 

همانطور که از نامش پیداست آنچه دیوار را می پوشاند دنیای دیوارپوش هاست که به قدری بزرگ و متنوع است که انتخاب رنگ و کاغذ دیواری گرفته تا دیوارپوش های چوبی، پارچه ای و پی وی سی را برای خریداران سخت می کند.

 

 

به طور کلی دیوارپوش ها شامل موارد زیر است:

رنگ دیوار
کاغذ دیواری
دیوارپوش پارچه ای
روکش دیوار پی وی سی
دیوارپوش های چرمی
دیوارپوش های چوبی
کاشی سرامیک
پوشش های سه بعدی
پوشش های آکوستیک
پانل دیوار بتنی
روکش دیوار سنگی
روکش دیوار آجری
روکش دیوار آلومینیومی
روکش دیوار شیشه ای
تنوع و کاربرد زیاد دیوارپوش ها آن ها را به یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است که سعی داریم در این مقاله به توضیح مختصری در مورد هر یک از این دیوارپوش ها بپردازیم.

 

رنگ های پلاستیک و رنگ روغن از معروف ترین رنگ های دیوار هستند.اما دنیای رنگ ها خیلی بزرگ نیست و محدود به این دو نوع رنگ نمی شود مانند:

رنگ های سلولزی:
این نوع رنگ با پلیمر سلولزی طبیعی ساخته می شود که به دلیل طبیعی بودن الیاف آن هیچ آسیبی به محیط زیست نمی رساند این رنگ ها نسبت به رنگ های مصنوعی پلاستیکی و رنگ های روغنی در برابر گرما و سرما بسیار بهتر هستند و بیشتر در رنگ های معمولی هستند و این باعث می شود مقاوم در برابر ضربه

اگر بخواهم از فواید رنگ های سلولزی بیشتر بگویم بی بو و قابل شستشو است. رنگ های سلولزی چندان رنگ مانند نیستند، اما کاغذ دیواری هم نیستند و در واقع از الیاف طبیعی تهیه می شوند و در دنیای صنعت به بلکا معروف هستند.

   

نانو رنگ ها:
این رنگ ها شامل رنگ های مبتنی بر نانو مانند رنگ های آنتی باکتریال و ضد آب (ضد آب) می باشد.

رنگ های آنتی باکتریال سطحی بدون آلودگی ایجاد می کنند و از رشد باکتری های بیماری زا و انتقال آنها جلوگیری می کنند و سطح سلامت را در جامعه افزایش می دهند.

 

مهم ترین مکان هایی که از این نوع رنگ استفاده می شود:

بیمارستان ها، کلینیک ها، ادارات، آشپزخانه ها، رستوران ها، مهدکودک ها، دانشگاه ها، کارخانه های مواد غذایی و …

رنگ های ضد آب نیز به این دلیل شناخته می شوند که در برابر آب، بخار آب و رطوبت مقاوم هستند و روی دیوار حمام، آشپزخانه، استخر و غیره استفاده می شوند.

 

 

رنگ های آتش:
در مورد کاربرد عالی آنها، این رنگ ها هنگام قرار گرفتن در معرض آتش یک لایه ایجاد می کنند که از نفوذ گرما به لایه های زیرین جلوگیری می کند. این رنگ سازگار با محیط زیست به خوبی به سطح فلز می چسبد و گازهای سمی تولید نمی کند. برخی از این رنگ ها خاصیت ضد باکتریایی نیز دارند و از رشد باکتری ها و جلبک ها جلوگیری می کنند.شرکت پلیمر استاتیک شریف ایرانیان که در مرکز رشد پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران واقع شده است دارای این نوع رنگ ضد اشتعال می باشد و در صورت تمایل برای آشنایی با محصولات آنها بر روی لینک کلیک کنید.

این رنگ عمدتاً در مکان هایی که از چوب و فولاد استفاده می شود مانند ساختمان ها، نیروگاه ها، پالایشگاه ها و ... استفاده می شود.

 

  

     

کاغذ دیواری:
نوع دوم دیوارپوش که بسیار شیک است کاغذ دیواری است که تنوع و طرح بسیار زیادی دارد اما کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند مانند کاغذ دیواری قابل شستشو (مثلاً در سرویس بهداشتی استفاده می شود)، کاغذ دیواری متحرک (مناسب) برای مستاجر عزیز) که می خواهند به طور موقت کاغذ دیواری خون خود را به راحتی پاک کنند)

، کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری ال ای دی (بسیار ترسناک) در صورت تمایل می توانید به طرح های دیوار دکوراسیون راد نگاهی بیندازید!

 

دیوارپوش های پارچه ای:
این دیوارپوش ها به طور طبیعی دوستدار محیط زیست هستند، نصب راحت تر از کاغذ دیواری و سریعتر از رنگ، طول عمر بیشتری دارند، طرح های متنوعی دارند و به راحتی می توانید مبلمان خونگی خود را ست کنید.

پس اگر به دنبال چیز خاصی برای طراحی دیوارهای خونین خود هستید، این دیوارپوش های مجلل می توانند گزینه خوبی باشند!

و خاصیت آکوستیک داره ولی آکوستیک یعنی چی؟؟؟؟

این بدان معناست که عایق صدا و حجم صداهای مزاحم به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.


روکش دیوار UPVC:
این دیوارپوش ها بسیار مقاوم هستند و عمر بیشتری نسبت به کاغذ دیواری دارند، درست است که قیمت آن بیشتر است، اما در دراز مدت دوام بیشتری دارد، بنابراین ارزان تر است.

علاوه بر موارد گفته شده دارای مزایای دیگری از جمله قابل شستشو، سبک وزن، بازیافت، نصب آسان، قابل استفاده در همه جا و ضد آب بودن آن می باشد.دیوارپوش های چرمی:
این روکش ها گران قیمت و بسیار شیک هستند، طراحی سه بعدی دارند و در برابر صدا و حرارت مقاوم هستند.

اگر دقت کرده باشید معمولا در اتاق های کنفرانس و کنفرانس استفاده می شود و البته انتخاب خوبی برای طراحی دفتر شلوغ است!

 

دیوارپوش های چوبی:
در واقع این دیوارپوش ها تکه های چوبی هستند که روی دیوار نصب می شوند. طول عمر بالایی دارد اما باید از روکش استفاده کرد.

  • روکش دیوار چوبی
  • نمونه ای از روکش دیوار چوبی.
  • قیمت سقف کاذب

روکش دیوار سنگی:
این دیوارپوش ها می توانند از سنگ طبیعی یا مصنوعی ساخته شوند، زیرا سنگ ها نماد مقاومت و پایداری هستند، این دیوارپوش ها بسیار مقاوم بوده و عایق های حرارتی و صوتی خوبی هستند.

تنوع، شکل و ابعاد سنگ‌های مصنوعی بیشتر و البته سبک‌تر بوده و نصب آن‌ها سریع‌تر از سنگ‌های طبیعی است و طبیعی است که از سنگ‌های طبیعی ارزان‌تر هستند.

 شرکت آذران پلاست تولید کننده دیوارپوش برتر در ایران

 

دیوارپوش های سه بعدی:
منظورم این نیست که این کاغذ دیواری ها فقط کاغذ دیواری سه بعدی هستند، برای ساخت این دیوارپوش های جدید از کاغذ، کناف، دیوارپوش PVC و پانل های بتنی استفاده شده است.





:: موضوعات مرتبط: ماربل شیت , ,
:: برچسب‌ها: دیوارپوش , ماربل شیت , ورق ماربل شیت , دیوارپوش های چوبی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: