تور فرانسه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 39
:: باردید دیروز : 51
:: بازدید هفته : 482
:: بازدید ماه : 1930
:: بازدید سال : 18617
:: بازدید کلی : 92315

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

تور فرانسه
سه شنبه 26 بهمن 1400 ساعت 15:2 | بازدید : 45746 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

تور فرانسه و کاری که باید انجام دهید
این کشور اروپایی به دلیل فرهنگ، غذا، مد و تجارت خود شناخته شده است. تورهای کراس کانتری فرانسه به صورت ترکیبی یا انفرادی. برای سفر به فرانسه به ویزای فرانسه نیاز دارید. مهمترین مشکل مسافران فرانسه اخذ ویزای کشور است. ما نمک را در نمک مدیریت می کنیم، این مشکل را در حد بالایی حل می کنیم:

1. شرایط ویزای فرانسه
برای ویزای توریستی فرانسه لطفا سفارت را مشخص کنید. ویزای فرانسه مصاحبه ندارد و فقط برای تحویل و انگشت نگاری به VFS Global Maklerage مراجعه کنید. برای ویزای توریستی فرانسه، باید 1 تا 3 ماه قبل از تاریخ سفر وقت بگذارید. پاسخ به ویزای توریستی فرانسه 21 روز کاری بعد اعلام می شود. دریافت ویزای فرانسه با تضمین هزینه دیالند.

2. بهترین زمان برای سفر به فرانسه
بهترین زمان برای سفر به پاریس در فصل بهار و پاییز است. در این فصول هوا معتدل است. اما ممکن است در فصل بهار گردشگران زیادی در فرانسه حضور داشته باشند. همچنین نرخ پروازها و هتل ها در فصل بهار کمی گرانتر از سایر فصول سال است. پاییز همچنین هوای فرانسه را خنک می کند، بنابراین شهرها جمعیت کمتری دارند. اگر قصد دارید در تابستان به فرانسه سفر کنید، باید انتظار گردشگران زیادی را داشته باشید. فرانسه معمولاً دو هفته آخر آگوست را دارد که کل کشور به سواحل و حومه شهر می رود. فرانسه دارای آب و هوای معتدل با زمستان های معتدل است. تابستان ها بسیار گرم و خشک است، بنابراین سفر در این فصل چندان مناسب نیست.

3. تعداد گارانتی برای تور فرانسه
مبلغ ضمانت بازگشت از فرانسه با توجه به شرایط مسافر توسط آژانس های مسافرتی اعلام کرد که مبلغ ضمانت در مسیر فرانسه با شرایط مسافری از 400 میلیون دلار شروع می شود و تا سقف یک میلیارد دلار مجرد یا متاهل است.ضمانت برگشت به صورت ضمانت نامه بانکی یا چک رمزدار به نام آژانس مسافرتی صادر می شود و باید ۲ روز پس از پایان تور پاریس سررسید شود.





:: برچسب‌ها: تور فرانسه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: