ویزای سوئیس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 187
:: بازدید ماه : 2184
:: بازدید سال : 18871
:: بازدید کلی : 92569

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

ویزای سوئیس
سه شنبه 26 بهمن 1400 ساعت 15:0 | بازدید : 67093 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

نکات مهم برای اخذ ویزای توریستی سوئیس برای ایرانیان
علاوه بر موارد فوق، چندین نکته مهم وجود دارد که برای متقاضیان ویزای توریستی سوئیس مهم است. این نکات به شرح زیر است:

فرآیند جمع آوری هویت و اطلاعات بیومتریک، از جمله گرفتن اثر انگشت و اسکن تصویر متقاضی، در محل VFS انجام می شود.
متقاضیان ویزای توریستی سوئیس باید برای درخواست ویزا به دفتر VFS مراجعه کنند، حتی اگر نیازی به ارائه جزئیات بیومتریک و اثر انگشت نداشته باشند.
برای هر مدرکی که به سفارت ارسال می شود، باید اصل آن به صندوق مناسب تحویل داده شود و یک کپی به مدارک ویزا پیوست شود.
اگر در چند سال گذشته برای ویزای شینگن یا اروپا درخواست داده اید، دیگر نیازی به گرفتن اثر انگشت خود نخواهید داشت. طبق VFS Global، داده های بیومتریک متقاضی ویزای شینگن 59 ماه پس از داده های بیومتریک قبلی جمع آوری می شود.
زمان درخواستی تنها در صورتی تایید می شود که ساعت مورد نظر سفارت در سامانه موجود باشد در غیر این صورت سامانه سفارت آخرین زمان موجود را به شما اختصاص می دهد.
امکان تغییر زمان مراجعه به سفارت وجود ندارد و در صورت عدم حضور متقاضی باید برای بازدید جدید وقت قبلی بگیرد.
تاریخ مراجعه شما به سفارت در روز مصاحبه الزامی است.
با توجه به تعداد زیاد درخواست های ویزای شینگن از جمله ویزای توریستی سوئیس به ایران، توصیه می شود 3 ماه قبل از برنامه سفر خود را به سفارت رزرو کرده و مدارک مورد نیاز را تهیه کنید.
متقاضیان باید هنگام مراجعه به سفارت علاوه بر مدارک فوق، به ترتیب 28 و 60 یورو به عنوان هزینه خدمات و هزینه ویزا به صورت نقدی پرداخت کنند.افراد باید قبل از پایان اعتبار ویزای توریستی سوئیس به کشور مبدا خود بازگردند و برای ویزای جدید از کشور خود اقدام کنند.
اگر قصد سفر به چندین کشور شینگن را دارید، تنها در صورتی برای ویزا اقدام کنید که بیشتر وقت خود را در سوئیس گذرانده باشید. اگر مدت اقامت شما در تمام کشورهای شینگن یکسان است، از اولین کشوری که به آن پرواز می کنید برای ویزای شینگن اقدام کنید.
پس از دریافت تاییدیه درخواست ویزای شینگن از طریق ایمیل و بررسی شماره مرجع درخواست، متقاضی این امکان را دارد که از ساعت 15:00 (یکشنبه تا پنجشنبه) اصل قبض پرداختی برای ارائه مدارک و کارت شناسایی را دریافت کند. ویزا و پاسپورت در سفارت سوئیس در تهران حضور داشته باشید.
مدت زمان دریافت ویزای توریستی سوئیس چقدر است؟
متأسفانه علیرغم وجود مدارک کامل در این خصوص، همراه با آمادگی برای مصاحبه مستقیم، سوابق سفر و منابع مالی کافی، عده ای به دلیل بی تجربگی یا کاستی های نامحسوس با درخواست متقاضیان ایرانی موافقت نکردند. سختگیری سفارت سوئیس، جایی که افسر پرونده علاوه بر خسارت مالی و اختلال در سفر، با مشکل امتناع ویزا نیز مواجه است.

خدمات مای استلرز برای اخذ ویزای توریستی شینگن سوئیس
متأسفانه علیرغم وجود مجموعه کامل مدارک، آمادگی برای مصاحبه مستقیم، سوابق سفر و منابع مالی کافی، برخی افراد به دلیل بی تجربگی و یا کاستی های نامحسوس با درخواست متقاضیان ایرانی موافقت نکردند. سفارت سوئیس علاوه بر خسارات مالی و اختلال در مسیر، افسر پرونده با مشکل امتناع ویزا نیز مواجه است.گروه شرکت های استلرز با بیش از 10 سال سابقه در زمینه اخذ ویزا، سفارت و اخذ ویزای کانادا و شینگن آماده ارائه انواع خدمات تخصصی ویزا و پاسخگویی به سوالات شما می باشد.




:: برچسب‌ها: ویزای توریستی سوئیس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: