ویزای آمریکا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 308
:: بازدید ماه : 3275
:: بازدید سال : 16548
:: بازدید کلی : 90246

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

ویزای آمریکا
جمعه 24 دی 1400 ساعت 22:34 | بازدید : 110124 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ویزای آمریکا برای ایرانیان
در این قسمت قصد داریم به بررسی ویزای آمریکا که ایرانیان می توانند دریافت کنند بپردازیم. بنابراین، این بخش به طور خاص به ویزای آمریکا برای ایرانیان می پردازد و همه انواع ویزای آمریکا توضیح داده نشده است.

 

ویزای توریستی آمریکا
اگر هدف شما از رفتن به ایالات متحده بازدید از دوستان و آشنایان، گردشگری، مقاصد تجاری است، مانند امضای قرارداد و شرکت در جلسات کاری و برای اهداف پزشکی. می توانید برای ویزای توریستی آمریکا اقدام کنید. ویزای توریستی ایالات متحده می تواند تا ده سال اعتبار داشته باشد و به شما امکان می دهد چندین بار وارد ایالات متحده شوید. در این صورت، ویزای توریستی چندگانه برای شما صادر شده است. اما اغلب در مورد ویزای توریستی آمریکا برای ایرانیان این گونه نیست و در بیشتر موارد برای ایرانیان ویزای توریستی 6 ماهه تکی صادر می شود. ویزای توریستی آمریکا در دسته ویزای غیر مهاجرتی آمریکا قرار می گیرد و با آن اجازه کار، تحصیل و اقامت طولانی مدت در آمریکا را نخواهید داشت و باید پس از اتمام تاریخ انقضا به کشور خود بازگردید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این ویزا و نحوه اخذ ویزای توریستی آمریکا برای ایرانیان می توانید مقاله ویزای توریستی آمریکا و شرایط اخذ آن را مطالعه نمایید.

طبقه بندی ویزای توریستی ایالات متحده به شرح زیر است:

ویزای B1 برای برنده شدن جایزه رویداد ورزشی یا تجاری
ویزای B2 برای همراهی دانشجوی بین المللی یا برای درمان پزشکی یا گردشگری
ویزاهای B1/B2 عموما برای مقاصد توریستی صادر می شوند

 

ویزای دانشجویی آمریکا
ایالات متحده یکی از مقاصد تحصیلی بسیار محبوب در جهان به دلیل تعداد زیاد دانشگاه های درجه یک است و سالانه دانشجویان زیادی برای ادامه تحصیل و کسب موفقیت های تحصیلی بیشتر به ایالات متحده می روند. برای تحصیل در ایالات متحده، ابتدا باید در یک موسسه آموزشی معتبر در ایالات متحده پذیرش بگیرید و سپس ویزای تحصیلی ایالات متحده را دریافت کنید. لطفا توجه داشته باشید که صرف پذیرش تحصیل در ایالات متحده تضمینی برای دریافت ویزای دانشجویی نیست. بنابراین ایرانی ها باید در انتخاب موسسات آموزشی خود در آمریکا بسیار دقت کنند و برای صرفه جویی در وقت و هزینه حتما از مشاوره موسسات مهاجرتی معتبر استفاده کنند.

 

طبقه بندی ویزای تحصیلی آمریکا به شرح زیر است:

ویزای F1 برای دانشجویان دانشگاهی یا بین المللی
ویزای F2 برای همسر و فرزند دانشجوی بین المللی
ویزای M1 برای آموزش فنی حرفه ای بین المللی
ویزای M2 برای همسر و فرزند دانشجوی فنی حرفه ای بین المللی
ویزای J1 برای فرصت تحصیلی
ویزای J2 برای همسر و فرزند دارنده ویزای J1
ویزای تحصیلی آمریکا نیز یکی از اساسی ترین راه های مهاجرت به آمریکا می باشد. ویزای تحصیلی آمریکا همیشه در دسترس ایرانیان است و حتی موانع مهاجرتی که رئیس جمهور سابق آمریکا برای ایرانیان ایجاد کرده نیز نمی تواند مانع از صدور ویزای تحصیلی آمریکا برای ایرانیان شود. ویزای تحصیلی یکی از ویزاهای غیر مهاجرتی آمریکاست و با داشتن آن فقط تا پایان تحصیل اجازه اقامت در آمریکا را خواهید داشت و اجازه اقامت در آمریکا را نخواهید داشت. ایالات به طور دائم؛ نکته جالب دیگر در مورد ویزای تحصیلی آمریکا این است که امکان دریافت ویزای تحصیلی آمریکا بدون مدرک زبان وجود دارد و برای دریافت این ویزا نیازی به داشتن مدارک معتبر زبان مانند آیلتس، تافل و ... نیست. برای مطالعه بیشتر در مورد ویزای تحصیلی آمریکا می توانید مقاله راهنمای جامع ویزای دانشجویی آمریکا را برای مشاوره بیشتر و همچنین استفاده از خدمات پشتیبانی حامی مهاجر در زمینه پذیرش در دانشگاه های آمریکا و اخذ ویزای تحصیلی آمریکا بدون مدرک زبان مطالعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




:: برچسب‌ها: ویزای آمریکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: