ترمیم اکستنشن مژه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 94
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 279
:: بازدید ماه : 2276
:: بازدید سال : 18963
:: بازدید کلی : 92661

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

ترمیم اکستنشن مژه
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 8:46 | بازدید : 213 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ترمیم اکستنشن مژه یا ترمیم کاشت مژه یکی از موضوعات مهم برای کسانی می باشد اکستنشن مژه انجام داده اند.مژه های طبیعی شما مانند موهای بدن چرخه رشد خود را دارند و به طور کلی، چرخه رشد، بلوغ و ریزش طبیعی ۲-۳ ماه طول می کشد. اما از آنجا که هر تار از آنها در هر زمان در مرحله ای متفاوت از این چرخه قرار دارد، شما به طور مداوم و هر روز چند عدد از آنها را از دست می دهید. در واقع هر بار که هر یک از تارها می ریزد، اکستنشن نیز همراه با آن خواهد افتاد و حفظ روال منظم و ترمیم به موقع کاشت باعث می شود که مژه های شما همیشه بهترین حالت را داشته باشند.

 

آموزش اکستنشن مژه

آموزشگاه اکستنشن مژه توصیه می کند برای اینکه اکستنشن مژه به بهترین شکل ممکن به نظر برسد، مژه های طبیعی خود را در بهترین حالت حفظ کنید؛ زیرا آنها به صورت یک پایه عمل کرده که اکستنشن های شما را نگه می دارند. همچنین امکان شارژ مجدد برای پر کردن هرگونه خلأ باقی مانده طراحی شده است و نقطه ای که موهای واقعی به اکستنشن می پیوندند، به مرور زمان به دلیل تماس با مواد چرب یا سایر ناخالصی ها ضعیف می شود. پس از حدود سه یا چهار هفته، مژه طبیعی ناپایدار خواهد شد و به همین دلیل، ترمیم  مجدد آنها کارساز خواهد بود و همچنین آموزش آرایشگری زنانه نیز توصیه میشود.

 

نحوه ترمیم اکستنشن مژه

 شارژ مجدد مژه ها  به نحوی است که جایگزینی منظم برای یک مجموعه کامل نیست. تعداد شارژ مجدد توصیه شده در هر روش تقریبا ثابت است و ۵۰٪ از یک مجموعه کامل را اضافه می کند؛ به همین دلیل هزینه آن کمتر از جلسه اول خواهد بود. ترمیم کاشت برای پر کردن هرگونه شکاف ناشی از ریزش در بین ست های کامل کاربرد دارد و تا زمانی که از دستورالعمل های لازم پیروی کنید، نتیجه بهتری را مشاهده خواهید کرد.برای دستیابی به بهترین نتیجه، توصیه می کنیم که پر کردن مجدد ظرف سه هفته پس از تنظیم کامل اولیه انجام شود. خارج از این دوره سه هفته ای، احتمالا در صورت عدم شارژ مجدد مژه های شما ظاهری ناخوشایند داشته باشند و در واقع ترمیم آنها با سه هدف زیر انجام می شود.

  • مژه هایی را که به دلیل چرخه رشد طبیعی آماده ریزش هستند، از بین ببرید.
  • موارد دارای پیوند ضعیف را بردارید.
  • شکاف های واضح بین تارها را برطرف کنید.

 

 

ترمیم اکستنشن مژه یا حذف آن؟

روند حذف کردن مژه ها کمتر از نیم ساعت طول می کشد و متخصص از یک پاک کن مخصوص و موچین / ابزار کوچک استفاده می کند که به طور خاص برای برداشتن تارها طراحی شده است. اما چه زمانی به سمت ریموو کردن برویم؟ چنانچه دیگر تمایلی به داشتن اکستنشن ندارید و یا اینکه اکستنشن قبلی به صورت دقیق و حرفه ای روی مژه های شما نصب نشده باشد، ریموو کردن بهترین راه حل خواهد بود.فراموش نکنید که انجام این فرایند به صورت حرفه ای بسیار مهم است، زیرا در غیر این صورت می توانند مژه های شما را از جای در آورده و تعداد آنها را به نصف برسانند. همچنین به خاطر داشته باشید شما در صورت عدمم ترمیم کاشت، شاهد ریزش آن ها طی چند هفته خواهید بود و اگر برای برداشتن آنها عجله ای ندارید، می توانید از ریمووو کردن صرف نظر کنید. اما آیا اکستنشن به مژه های طبیعی شما آسیب می رساند؟ این موضوع به متخصصی که به او مراجعه می کنید و همچنین مدت زمان استفاده از آن بستگی دارد. متخصصان می گویند که اگر این کار به درستی انجام شود (با مهارت، تجهیزات باکیفیت و تکنیک مناسب)، به تارهای طبیعی هیچگونه آسیبی نمی رساند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: