تفاوت دومینیکا و دومینیکن و مواردی که نمی دانید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 208
:: بازدید ماه : 2205
:: بازدید سال : 18892
:: بازدید کلی : 92590

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

تفاوت دومینیکا و دومینیکن و مواردی که نمی دانید!
یک شنبه 23 خرداد 1400 ساعت 22:44 | بازدید : 516 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

جمهوری دومینیکن پاسپورت دومینیکا

قبل از آنکه به تفاوت دومینیکا و دومینیکن بپردازیم، بهتر است نگاهی به کشور جمهوری دومینیکن داشته باشیم. این کشور در مجمع الجزایر آنتیل در کارائیب واقع شده است و حدود ۱۰ میلیون جمعیت دارد و بیشتر این جمعیت در شهر سانتو دومینیگو که پایتخت این کشور است زندگی می کنند. اولین زبان رسمی این کشور انگلیسی است و دومین زبان رسمی این کشور اسپانیایی است. سالیانه حدود ۲ میلیون آمریکایی به این کشور سفر می کنند و دلیل اصلی این امر وجود مناظر بدیع و کوهستانهای زیبا در این سرزمین است. این کشور دارای اقتصاد کلان است و جز کشورهای حوزه شینگن به حساب نمی رود.

هزینه زندگی در جمهوری دومینیکن

شاید یکی از سوالاتی که در زمان بیان تفاوت دومینیکا و دومینیکن مطرح شود هزینه زندگی در جمهوری دومینیکن باشد. طبق بررسی ملی درآمد و هزینه خانوار در ۲۰۱۸ که توسط بانک مرکزی منتشر شده است، متوسط درآمد فعلی دومینیکن ها ماهانه ۴۱۱۶۴ دلار (۷۷۷ دلار آمریکا) برای خانواده ای با ۲ تا ۳ عضو است. به طور کلی، هزینه زندگی در جهموری دومینیکن از سایر کشورهای آمریکای لاتین بیشتر است. به طور مثال شما برای یک زندگی راحت در این کشور ( اگر یک نفر باشید) به ۱۲۰۰ دلار ماهیانه نیاز دارید. اگر این مبلغ به ۲۰۰۰ دلار برسد، می توانید زندگی مرفهی را تجربه کنید. هزینه اجناس وارداتی مانند عطر، لباس و لوازم آرایشی در این کشور بسیار بالاست.

دیدنی های دومینیکن

یکی دیگر از سوالاتی که در زمان بررسی تفاوت دومینیکا و دومینیکن مطرح می شود، دیدنی های جمهوری دومینیکن است. مناطق دیدنی این کشور به شرح زیر هستند:

  • خلیج عقال
  • ساحل خوان دولیو
  • جزیره کایولوان تادو
  • شهر مینی تاس
  • ساحل سوسوا
  • ساحل کابارته
  • ساحل پلایاریکون
  • ساحل پونتاکانا

تفاوت دومینیکا و دومینیکن

کشور دومینیکا

در بررسی تفاوت دومینیکا و دومینیکن، باید به معرفی کشور دومینیکا نیز بپردازیم. این کشور در جزایز دریای کارائیب قرار گرفته است و در ۳ نوامبر سال ۱۹۷۸ اعلام استقلال کرد. زبان رسمی این کشور انگلیسی است و زبان فرانسه نیز یکی از زبان های گفتاری این کشور به شمار می رود. این کشور دارای مناظر بدیعی است. فرصتهای اقتصادی در این کشور سبب شده است که به مرکزی مهم برای دریافت تابیعت دوم تبدیل شود. امروزه حدود ۷۳۰۰۰ نفر در این کشور زندگی می کنند.

تفاوت دومینیکا و دومینیکن

اکنون در پروسه بررسی تفاوت دومینیکا و دومینیکن به تفاوت های کلی این دو کشور پی برده اید. اما یکی از مهمترین مسائلی که در زمینه دریافت تابعیت دوم باید به آن توجه داشته باشید این است که کشور جمهوری دومینیکن پاسپورت بسیار ضعیفی دارد و اصلا گزینه مناسبی برای دریافت تابعیت به شمار نمی رود. در تفاوت دومینیکا و دومینیکن به موارد زیر توجه داشته باشید:


تا بدینجا به بررسی تفاوت دومینیکا و دومینیکن پرداختیم. بهتر است بدانید برای دریافت اقامت دومینیکا نیازی نیست که شما به آن کشور سفر کنید و تمامی کارهای شما از داخل ایران انجام می شود، همین امر سبب می شود که شما نیازی به دریافت مدرک زبان نداشته باشید. یکی از مزایای تابعیت دومینیکا این است که شما با این تابعیت می توانید ویزای مولتی ده ساله آمریکا را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تابعیت دومینیکا می توانید با تیم دومینیکا پارادایس در ارتباط باشید.جمع بندی




:: برچسب‌ها: پاسپورت دومینیکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: